Gyakran Ismételt Kérdések



1. Mikor kapom meg a rendelésem?

A megrendeléseket az utalás lekönyvelését követően 2-3 munkanapon belül feladjuk amennyiben minden megrendelt termék raktáron van. Amennyiben valamelyik megrendelt termék külső raktáron van, úgy annak beszerzését követően adjuk fel a megrendelést. Küldeményeinket a Magyar Posta Zrt. kézbesíti, aki ajánlott levelekre 4-5 munkanapos; míg elsőbbségi ajánlott levelekre 1-2 munkanapos kiszállítást vállal.

2. A futárszolgálat telefonálni fog a kézbesítés előtt?

Mivel megrendeléseinket a Magyar Posta Zrt. szállítja ki, így nem tud a postás telefonálni a futár érkezés előtt, hiszen a postás fogja kézbesíteni a küldeményt. Amennyiben nem tartózkodik a megadott címen, úgy a postás értesítést hagy a postaládájában és a postán személyesen tudja átvenni a küldeményt.

3. Utánvéttel lehet-e fizetni a megrendelésért?

Jelenleg nem lehetséges. Weboldalunkon csak előreutalás vagy online bankkártyás fizetés lehetséges.

4. Hol lehet személyesen átvenni a megrendelt terméket?

Weboldalunkon csak házhozszállítással lehet megrendelni a termékeket. Személyes átvételre nincs lehetőség.

5. A rendelésemet hol tudom nyomon követni?

A rendelés nyomkövetéséhez szükséges információt és linket minden tájékoztató levelünkben megtalálja.

6. Mire jó a szállítási megjegyzés rovat? Oda is be kell írni a címemet?

A szállítási megjegyzés rovatba nem kell mégegyszer beírni a címet. Oda csak kiegészítő információt lehet írni. Pl: 4-es kapucsengő, vagy a sarki ház, stb...

7. Miért van kiírva, hogy készleten van, ha a rendelés kifizetése utána azt írják, hogy ideiglenes készlethiány van?

A pontos készletinformációkat a megrendelés kifizetése után ellenőrzi rendszerünk. Így előfordulhat olyan, hogy menet közben elfogy egy-egy termék. Mivel sajnos nagyon sokan csak megrendelik a terméket, de aztán valamilyen okból kifolyólag nem fizetik ki, így valós készletinformációt csak kifizetés után tudunk adni.

8. Készleten van az adott termék?

Készletinformációról pontos tájékoztatást nem tudunk adni, hiszen folyamatosan érkeznek a rendelések és kifizetések, így folyamatosan változik a készletünk is. Előfordulhat, hogy mikor érdeklődik még van az adott termékből készleten, de mire megrendeli és kifizeti elfogy, mert valaki más is rendelt abból a típusból.

9. Elutaltam a vételárat, de nem kaptam semmilyen visszajelzést. Mi a teendő?

A beérkezett utalásokat 1-2 munkanapon belül jóváírjuk és lekönyveljük, mely után e-mailben értesítjük Önt arról, hogy feladtuk a rendelését, vagy ha olyan terméket rendelt, ami nincs készleten, akkor a termék beérkezésének várható határidejéről.

10. Nem kaptam meg a kijelzővédő fólia felhelyezési útmutatót. Mi a teendő?

A felhelyezési útmutató az általunk küldött ”Köszönjük rendelését a PCCP.hu webáruházban” tárgyú tájékoztató e-mailben küldjük el, illetve a rendelés nyomkövetés felületen is letölthető.

11. Nem a készülékemre való fóliát rendeltem. Mi a teendő?

Amennyiben a téves rendelést még a postázás előtt veszi észre, kérem írjon e-mailt az info@pccp.hu e-mail címre a módosításról, és természetesen módosítjuk rendelését. Amennyiben a téves rendelést a postázás után vette észre, kérem írjon e-mailt az info@pccp.hu e-mail címre. Ebben az esetben a fel nem helyezett fóliák visszaküldését kérjük Öntől, illetve a szállítási költség újbóli kifizetését és a jó terméke(ke)t feladjuk.

12. Nem a készülékemre való fóliát kaptam. Mi a teendő?

Amennyiben nem a készülékére való fóliát kapott, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben és természetesen javítjuk a hibát. Ilyen esetben a postaköltséget természetesen mi álljuk.

13. Van-e a készülékemre való fólia?

Kérem nézzen szét a weboldalunkon a kijelzővédő fólia kategóriában. Elég sok típusú készülékhez van fóliánk, illetve előfordul, hogy tudunk rendelni fóliát olyan típusú készülékhez, ami nincs fenn a weboldalon – természetesen folyamatosan bővítjük kínálatunkat. Amennyiben nem talált a weboldalunkon az Ön típusához fóliát, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben és megnézzünk, hogy tudunk-e rendelni az Ön készülékéhez.

14. A fólia ugye nem kék?

A fólia természetesen nem kék, hanem átlátszó. A képeken azért látszik kéknek, hogy láthatóak legyenek a fólia kivágásai.

15. A fólia elég vékony, megvédi ez a kijelzőt?

Igen. A fólia vékonysága nem befolyásolja a védelmi funkcióját. Azért ilyen vékonyak a fóliák, hogy ne zavarják a használatban.

16. A kijelzővédő fólia lefedi a termék hajlított részét is?

Nem. Az általunk forgalmazott fóliák nem fedik le a kijelző hajlított részeit. Az ilyen készülékeknél a fóliák álltalában keskenyebbek és csak az egyenes részeket fedik le.

17. A kijelzővédő fólia ára hány termékre vonatkozik?

A kijelzővédő fóliáknál a kiírt árak mindig 1db termékre vonatkoznak. Vannak képek, ahol több fólia jelenik meg, de ezek csak illusztráció céljából szerepelnek.

18. Ha cserélem a fóliát, akkor a kijelzőn nyomot fog hagyni?

Nem. A fóliákat egyszerűen és nyom nélkül el lehet távolítani. A kijelzőn nem marad ragasztó nyom, vagy bármi egyéb anyag, amit még külön el kellene távolítani.

19. A megrendelés leadása után nem kaptam e-mail értesítést.

Sajnos esetenként (leginkább freemail és citromail esetében) előfordul, hogy a megrendelés részleteit és az utalási adatokat tartalmazó e-mail a SPAM / Kéretlen mappába kerül. Kérjük ellenőrizze e-mail fiókjában ezt a mappát is.
Amennyiben így sem találja a visszaigazoló e-mailünket, úgy azt jelezze felénk e-mailben és elküldjük újra a megrendelés visszaigazolását.
A további tájékoztató e-mail megérkezése érdekében javasoljuk, hogy vegye fel e-mail címünket az engedélyezett feladók listájára (whitelist) vagy vegye fel kivételként a spam listára.