Gyakran Ismételt Kérdések



1. Mikor kapom meg a rendelésem?

A megrendeléseket az utalás lekönyvelését követően 2-3 munkanapon belül feladjuk amennyiben minden megrendelt termék raktáron van. Amennyiben valamelyik megrendelt termék külső raktáron van, úgy annak beszerzését követően adjuk fel a megrendelést.
Amennyiben nem futárszolgálatos feladást vagy csomag automatai átvételt választott, akkor küldeményeinket a Magyar Posta Zrt. kézbesíti, aki ajánlott levelekre 4-5 munkanapos; míg elsőbbségi ajánlott levelekre 1-3 munkanapos kiszállítást vállal.
Futárszolgálat és csomag automata esetén a feladást követő 1-2 munkanapon belül átveheti a megrendelést.

2. A futárszolgálat telefonálni fog a kézbesítés előtt?

Amennyiben nem futárszolgálatos feladást vagy csomag automatai átvételt választott, akkor küldeményeinket a Magyar Posta Zrt. szállítja ki, így nem tud a postás telefonálni az érkezés előtt, hiszen a postás fogja kézbesíteni a küldeményt. Amennyiben nem tartózkodik a megadott címen, úgy a postás értesítést hagy a postaládájában és a postán személyesen tudja átvenni a küldeményt. Futárszolgálat esetén amennyiben nem tartózkodik a címen, akkor a futár megpróbálja elérni telefonon. Csomag automata esetén a szolgáltató emailben vagy SMS-ben értesíti, ha átvehető a rendelése.

3. Utánvéttel lehet-e fizetni a megrendelésért?

Jelenleg nem lehetséges. Weboldalunkon csak előreutalás vagy online bankkártyás fizetés lehetséges.

4. Hol lehet személyesen átvenni a megrendelt terméket?

Weboldalunkon csak házhozszállítással lehet megrendelni a termékeket. Személyes átvételre nincs lehetőség.

5. A rendelésemet hol tudom nyomon követni?

A rendelés nyomkövetéséhez szükséges információt és linket minden tájékoztató levelünkben megtalálja.

6. Mire jó a szállítási megjegyzés rovat? Oda is be kell írni a címemet?

A szállítási megjegyzés rovatba nem kell mégegyszer beírni a címet. Oda csak kiegészítő információt lehet írni. Pl: 4-es kapucsengő, vagy a sarki ház, stb...

7. Miért van kiírva, hogy jelenleg is elérhető, ha a rendelés kifizetése utána azt írják, hogy ideiglenes készlethiány van?

A pontos készletinformációkat a megrendelés kifizetése után ellenőrzi rendszerünk. Így előfordulhat olyan, hogy menet közben elfogy egy-egy termék. Mivel sajnos nagyon sokan csak megrendelik a terméket, de aztán valamilyen okból kifolyólag nem fizetik ki, nem veszik át, így valós készletinformációt csak kifizetés után tudunk adni.

8. Készleten van az adott termék?

Készletinformációról pontos tájékoztatást nem tudunk adni, hiszen folyamatosan érkeznek a rendelések és kifizetések, így folyamatosan változik a készletünk is. Előfordulhat, hogy mikor érdeklődik még van az adott termékből készleten, de mire megrendeli és kifizeti elfogy, mert valaki más is rendelt abból a típusból. Készletünket folyamatosan bővítjük a minél gyorsabb kiszolgálás érdekében.

9. Elutaltam a vételárat, de nem kaptam semmilyen visszajelzést. Mi a teendő?

A beérkezett utalásokat 1-2 munkanapon belül jóváírjuk és lekönyveljük, mely után e-mailben értesítjük Önt arról, hogy feladtuk a rendelését, vagy ha olyan terméket rendelt, ami nincs készleten, akkor a termék beérkezésének várható határidejéről. Amennyiben pár napon belül nem kap értesítést érdemes megnézni a SPAM / Kéretlen és a Promóciók mappákat is a levelezőjében.

10. Nem kaptam meg a kijelzővédő fólia felhelyezési útmutatót. Mi a teendő?

A felhelyezési útmutató az általunk küldött ”Köszönjük rendelését a PCCP.hu webáruházban” tárgyú tájékoztató e-mailben küldjük el, illetve a rendelés nyomkövetés felületen is letölthető.

11. Nem a készülékemre való fóliát rendeltem. Mi a teendő?

Amennyiben a téves rendelést még a feladás előtt veszi észre, kérem írjon e-mailt az info@pccp.hu e-mail címre a módosításról, és természetesen módosítjuk rendelését. Amennyiben a téves rendelést a feladás után vette észre, kérem írjon e-mailt az info@pccp.hu e-mail címre. Ebben az esetben a fel nem helyezett fóliák visszaküldését kérjük Öntől, illetve a szállítási költség újbóli kifizetését és a jó terméke(ke)t feladjuk.

12. Nem a készülékemre való fóliát kaptam. Mi a teendő?

Amennyiben nem a készülékére való fóliát kapott, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben és természetesen javítjuk a hibát. Ilyen esetben a szállítási költséget természetesen mi álljuk. A visszaküldésről minden esetben egyeztessen velünk.

13. Van-e a készülékemre való fólia?

Kérem nézzen szét a weboldalunkon a kijelzővédő fólia kategóriában. Elég sok típusú készülékhez van fóliánk, illetve előfordul, hogy tudunk rendelni fóliát olyan típusú készülékhez, ami nincs fenn a weboldalon – természetesen folyamatosan bővítjük kínálatunkat. Amennyiben nem talált a weboldalunkon az Ön típusához fóliát, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben és megnézzünk, hogy tudunk-e rendelni az Ön készülékéhez.

14. A fólia ugye nem kék?

A fólia természetesen nem kék, hanem átlátszó. A képeken azért látszik kéknek, hogy láthatóak legyenek a fólia kivágásai.

15. A fólia elég vékony, megvédi ez a kijelzőt?

Igen. A fólia vékonysága nem befolyásolja a védelmi funkcióját. Azért ilyen vékonyak a fóliák, hogy ne zavarják a használatban.

16. A kijelzővédő fólia lefedi a termék hajlított részét is?

Nem. Az általunk forgalmazott sima fóliák nem fedik le a kijelző hajlított részeit. Az ilyen készülékeknél a fóliák álltalában keskenyebbek és csak az egyenes részeket fedik le. Üveg fólia esetében érhetőek el hajlított kijelzőre fóliáink, amennyiben a termék nevében szerepel.

17. A kijelzővédő fólia ára hány termékre vonatkozik?

A kijelzővédő fóliáknál a kiírt árak mindig 1db termékre vonatkoznak. Vannak képek, ahol több fólia jelenik meg, de ezek csak illusztráció céljából szerepelnek. Amely termékeknél a minimális rendelés több, mint 1db, ott is a kiírt ár 1db-ra vonatkozik.

18. Ha cserélem a fóliát, akkor a kijelzőn nyomot fog hagyni?

Nem. A fóliákat egyszerűen és nyom nélkül el lehet távolítani. A kijelzőn nem marad ragasztó nyom, vagy bármi egyéb anyag, amit még külön el kellene távolítani.

19. A megrendelés leadása után nem kaptam e-mail értesítést.

Sajnos esetenként (leginkább freemail és citromail esetében) előfordul, hogy a megrendelés részleteit és az utalási adatokat tartalmazó e-mail a SPAM / Kéretlen mappába, vagy Gmail esetében a "Promóciók" közé kerül. Kérjük ellenőrizze e-mail fiókjában ezt a mappát is.
Amennyiben így sem találja a visszaigazoló e-mailünket, úgy azt jelezze felénk e-mailben és elküldjük újra a megrendelés visszaigazolását.
A további tájékoztató e-mail megérkezése érdekében javasoljuk, hogy vegye fel e-mail címünket az engedélyezett feladók listájára (whitelist) vagy vegye fel kivételként a spam listára.